Work - Life Enrichment טייק 2#


Work - Life enrichment טייק 2#
בפוסט הקודם הסברתי על מצבים בהם העבודה מעשירה את החיים האישיים ולהיפך- כשהחיים האישיים מעשירים את חיי העבודה. זה שנחשפתי בצורה כל כך עמוקה לנושא הזה הוביל אותי לאמץ תהליכי פיתוח מנהיגות בגישת ריבוי אזורי חיים.
הגישה דוגלת בתהליך פיתוח מנהיגות הנעשה בכל מרחבי החיים ואיננו ממוקד רק למרחב העבודה או הקריירה. התובנה האישית המעניינת שאליה הגעתי בעקבות החשיפה לגישה הזו היא שאת הביטוי העצמי שלי כמנהיגה אני משקיעה ברוב הזמן בעבודה ובתפקיד שלי. כך יצא שהתחלתי לתהות מדוע למשל אעיר לחיילים ביחידה שמתבטאים בצורה לא נאותה, אך לילדים ברחוב - אבחר שלא לעשות זאת.
מדוע ביחידה שלי אני בוחרת ליזום, להרים פחית שזרוקה על הרצפה, להעביר תכני העשרה בתחום מנהיגות והדרכה לחיילי היחידה, אבל בשכונה שלי או בביה"ס של הילדים שלי - אינני עושה זאת.
התהיה הפכה מהר לפעולה ומאז מצאתי את עצמי פועלת במרחבים חדשים על מנת לבטא אלמנטים מנהיגותיים שקיימים בי והתבטאו עד היום רק בעבודה. הפעילות הזאת מילאה אותי בסיפוק גדול ומצאתי שהתהליך כולו עושה לי להרגיש שלמה יותר.
פיתוח מנהיגות, אם כך, הוא תהליך הוליסטי ושלם, הוא יהיה עמוק ואפקטיבי אם ייעשה מתוך ראייה מרחיבה על כלל אזורי החיים ולא רק מתוך הזוית התפקידית-ארגונית שלי.
בתמונות - פיתוח מנהיגות בריבוי אזורי חיים כשאני מעבירה סדנת מנהיגות לכיתה של בתי שחר - ג'2 בביה"ס היובל בירושלים. נהנית מכל רגע ומודה על תובנות שבזכותן אני עושה יותר ממה שאני אוהבת לעשות - במגוון של מרחבי חיים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מנהיגות מעוררת השראה - כוכב להתפתחות אישית

מייקל ג'ורדן - מנהיגות אותנטית

היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם