הודיות

אחד הכלים החזקים והעוצמתיים שנגישים בחינם וללא מאמץ מיוחד הוא היכולת להודות על מה שיש לנו, ההודיה היא היכולת שלנו להאיר ולהגדיל את מה שכן, את מה שקיים, את מה שיש לנו.

מחקרים מראים שאנשים שכותבים כל יום נגיד 3-5 הודיות על דברים שקרו להם באותו היום הם אנשים שפשוט מאושרים יותר.
זה מדהים איך השקעה של 5 דקות ביום לחשוב על מה אני רוצה להודות יכול ממש לשנות את ההרגשה שלנו.
במובן עמוק יותר ההודיה מעבירה מסר לתודעה שלנו שאנחנו מבקשים או רוצים או מתכוונים להגדיל ולהרחיב את הדבר שעליו אנו מודים. וזה משהו שבהחלט יכול להשפיע.
אני רוצה להודות על השפע, על החברים, על המשפחתיות, על הפרגון שקיבלתי מכם, על שאתם קוראים אותי ובכך מאפשרים לי "לגעת" בכם ולהשפיע עליכם.
המסר התודעתי שאני מעבירה לעצמי בהודיה הזאת הוא שאני מתכוונת להגדיל את הדברים האלו, שעליהם אני מודה.
על מה אתם רוצים להודות? את מה אתם בוחרים להרחיב?
נסחו את ההודיה באופן חיובי ונסו להיות כמה שיותר מפורטים, מלאי רגש וכוונה כשאתם עושים את זה.
למיטיבי לכת אני מציעה להתמיד בזה לפחות 21 יום כדי להטמיע את השינוי ולהפוך את ההודיה להרגל.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מנהיגות מעוררת השראה - כוכב להתפתחות אישית

מייקל ג'ורדן - מנהיגות אותנטית

היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם