התמסרות לבעל/ת הידע המקצועי

כמנהלות וכמנהלים קורה לנו שידע המקצועי העמוק יותר נמצא דווקא אצל העובדים שלנו, שיכולים להיות מומחים בעולמות תוכן ש-לנו, כמנהלים, לא תמיד יש את הידע או רת הניסיון בתחום.

לפיכך, יכולת מנהיגותית חשובה שהמשמעות שלה הולכת וגדלה בעידן הנוכחי, היא היכולת של המנהיגים "להתמסר" לעובדים שלהם, לאפשר להם ולתת *להם* להוביל תהליכים.
בעצם לתת להם להיות המנהיגים של המהלך המקצועי.
אם כך, מהו תפקידו של המנהיג או המנהיגה או יותר נכון של המנהלים בסיטואציה הזאת? למה צריך בכלל מנהיגים?
היכולת לאפשר, לשאול שאלות שמאתגרות, שמאירות עיניים, "לפתוח פקקים" או "סתימות" בתהליך הגדול, לוודא שהתהליך מתקדם ועוד, כל אלו מרכיבים מנהיגותיים שאם המנהיג או המנהיגה לוקחים על עצמם, הם יכולים לתרום הרבה יותר מאשר אם הדמות המנהיגותית תתעסק בניסיון לשלוט בכל הידע המקצועי.
במסגרת תהליך של שיפוץ בית, הבנתי שיותר נכון לי להתמסר ולוותר על השליטה בבחירת הקרמיקה, הברזים, הכיורים ושאר העניינים. לכן החלטתי להתמסר לחלוטין לקרן Keren Mazor שהיא המעצבת פנים הכי מוכשרת שקיימת ביקום הזה ולתת לה להוביל את כל התהליך הזה.
אני אמנם החלטתי על כיוון כללי, אבל את כל הפרטים, בעצם את כל היצירה - קרן תוביל
ואני - אני נהנית להתמסר להחלטות של קרן, כי הן בטוח יותר מקצועיות מאשר אם אני אקח אותן.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מנהיגות מעוררת השראה - כוכב להתפתחות אישית

מייקל ג'ורדן - מנהיגות אותנטית

היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם